2016. augusztus 3.

Az első díj

Sziasztok!

Remélem, mindenki nagyon várja a 2.fejezetet, de most sajnos csak egy díjjal érkeztem, amit köszönök Majra Loranch-nak!

Feladatok:

1. Köszönd meg a díjat és tedd ki, kitől kaptad! ✓
2. Olvasd el annak a blogját, akitől kaptad! ✓
3. Írj 12 dolgot a blogjáról! ✓
4. Írj 12 dolgot a saját blogodról! ✓
5. Válaszolj a 12 kérdésre! ✓
6. Tegyél fel 12 kérdést! ✓
7. Kommentelj annak a blogjára, akitől kaptad a díjat, hiszen mindenkinek jól esik a visszajelzés. Ez lehet kritika, vélemény, a lényeg, hogy építőjellegű legyen! ✓



12 dolog az Omega című blogról:

  1. Mielőtt elkezdtem volna olvasni, nem gondoltam volna, hogy egy ilyen egyedi történetet fogok látni.
  2. Nagyon kreatív az alapötlet. Hasonlóval még nem találkoztam.
  3. Tetszenek a különleges nevek.
  4. Az író nagyon szépen letudja írni a tájat.
  5. Nem tudom, miért de a kedvenc szereplőm eddig Botond és Sion.
  6. Riza szüleit nem csípem.
  7. Totálisan reálisnak tartom azt, hogy hiába akarta Riza visszautasítani a dolgot, nem sikerült neki.
  8. Nagyon érdekes a projekt.
  9. Shion jelenetét az anyukájával megkönnyeztem. (Azért így írom, mert nem akarom lelőni, ha esetleg van olyan, aki még nem olvasta.)
  10. Csengét egyenesen utálom...
  11. Tetszik az Omega cím, ugyanis rövid, tömör, mégis egyértelmű.
  12. Feliratkoztam, és kíváncsian várom a többi részt.

12 dolog a Damn, Prince! című blogról:

  1. Az egész történet egy anime nézése közben pattant ki a fejemből, aminek a címe Akagami no Shirayuki-hime.
  2. Nem akartam felhasználni az anime alapszituációját, ezért csak részleteket csentem ki belőle. Ez még kicsikét érezhető, de a későbbiekben nem lesz az.
  3. Teljesen tanácstalan voltam a szereplőket illetően.
  4. Utólag jöttem rá, hogy Cody Christian és Sasha Pieterse a Pretty Little Liars miatt ismerik egymást, szóval úgy érzem, jól döntöttem. 
  5. Rengeteg csavart és izgalmat tartogat még a történet.
  6. Két évadosra tervezem. 
  7. A részeket mindig előre megírom, hogy ne késsek velük, bár az iskola miatt, lehet, hogy lesznek 1-2 napos csúszások.
  8. Ivan királyról és Cassandra anyukájáról sok dolog ki fog még derülni.
  9. A Király és a Királynő nem véletlen bánnak másképp Cassandrával.
  10. Dylan O'Brien, a csatlós nemsokára feltűnik majd, de utána 1-2 rész erejéig nem hallunk majd felőle.
  11. A blog kinézetét teljesen én készítettem, és közben sokat tanultam.
  12. A szereplők menüpont fokozatosan bővülni fog.

12 válaszom:


1. Miért szeretsz írni?

Amit leírok, azt általában el is képzelem. Írás közben átélem a cselekményt, s ez egyfajta kikapcsolódás számomra.


2. Mióta írsz?

Mindig is érdekelt az írás. Apróbb verseket raktam össze, majd valami nagyobbat álmodtam, s abból lett a Mysterious Letters című blogom, ami immáron befejezett. Hivatalosan 2 éve írok.


3. Milyen műfajban érzed otthon magad, és miért?

Romantikus. A szerelmes dolgokkal kapcsolatban rengeteg elképzelésem van, ugyanis a legtöbb álomképem nemigen fog megtörténni a valóságba.


4. Miért ezt a címet választottad a történetednek/blogodnak?

Nem tudom. Ültem a gép előtt, és bámultam a monitort, azon gondolkozva, hogy mi lenne a jó, figyelemfelkeltő cím.... és ez lett.


5. Kik azok az írók akikre felnézel?

Nora Roberts. Örök példaképem marad.


6. Publikáltatnád a most futó történetedet?

Nem, nem hiszem. Ahhoz valami nagyobbat kell alkotnom.


7. Kik azok akik támogatnak az írásban az olvasóidon kívül?

Legjobb barátnőim, anyukám, unokanővérem


8. Melyik könyvet olvastad utoljára?

Fhu...
Nekem anno a(z) SzJG korszakom elmaradt, így most csöppentem bele, egy barátnőm kérésére, szóval azt.


10.  Mi inspirál a legjobban?

Nem tudom. Az álmaim. Ez jó válasz erre a kérdésre? 


11. Melyik az a páros akiket a legjobban shippelsz?

A kérdés kicsit zavaros nekem, mert nem értem, hogy milyen párosra is gondolsz, de...
A blogon belül Cody herceg és Cassandra, sorozatban/filmben Stydia (Teen Wolf), és a való életben pedig Ashton Kutcher és Mila Kunis. 


12. Milyen gyakran kapsz az olvasóidtól véleményt?

Minden rész után.


12 kérdésem:

  1. Szerinted az emberek legtöbbje milyen történetre kíváncsi?
  2. Mit gondolsz az olyan blogokról, amiknek a középpontjában szexuális élet/tevékenység áll?
  3. Szerinted hány éves kortól ajánlott az írásokat internetre felrakni?
  4. Téged milyen történetek érdekelnek?
  5. Mennyire fontos a blog külseje az elsőnek arra járó 'olvasójelöltnek'?
  6. Hogyan jutnak eszedbe a blog folytatásához szükséges ötletek?
  7. Mi ihlette a történetet?
  8. Miért ez lett a blog címe?
  9. Mi az, amit el szeretnél érni? Mi a legfőbb vágyad?
  10. Mikor csatlakoztál a bloggerhez?
  11. Miért pont a bloggert választottad?
  12. Melyik karakteredet szereted a legjobban? 

Akiknek küldöm:

8 megjegyzés:

  1. Nagyon köszönöm, hogy gondoltál rám <3

    VálaszTörlés
  2. Drága Leah,
    Nagyon-nagyon szépen köszönöm a díjat, iszonyat hálás vagyok érte.<3
    Amint időm engedi, teljesítek minden megadott pontot!
    További sok sikert a bloghoz,
    Sok puszi és ölelés,
    Bella

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Bella!
      Örülök, hogy örömet okoztam!:D
      - Leah

      Törlés
  3. Köszönöm szépen, hogy gondoltál rám <3
    Kitöltöm az összes pontot, amint azt az időm engedi.

    Lia Grey

    VálaszTörlés
  4. Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhh *megállt benne az ütő*
    Köszönöm szépen, de úgy igazán! Nem gondoltam volna

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mi az, hogy nem gondoltad volna? A blogod isteni! ;)

      Törlés